Publikace
Metodologie výzkumu
Vysokoškolská učebnice Metodologie výzkumu je určena především studentům magisterských studijních oborů z oblasti sociálních věd s užším aplikačním zaměřením ...
Marketingový výzkum
Ve skriptech se čtenář seznámí se základními principy a postupy marketingového výzkumu.
Člověk očima přírodních věd a křesťanské teologie
Práce zkoumá původ člověka a povahu jeho výlučnosti z pohledu přírodních věd a křesťanské teologie.
Úvod do operativního řízení podniku
Publikace představuje vybrané základní pojmy, metody a postupy používané v operativním řízení podniku.
Tachovská kuchařka receptů, příběhů a vzpomínek
Vydejte se na cestu Tachovskem - svéráznou krajinou západních Čech na hranici s Bavorskem. Poznejte tachovský region prostřednictvím chutí, vůní a vzpomínek ...
Manažerská ekonomika
Publikace o řízení firmy je určena všem manažerům, podnikatelům a studentům vysokých škol.
Základy metodologie výzkumu
Publikace pojednává o metodologii výzkumu. V první části autoři čtenáře seznamují se strategií a designem výzkumu. Objasňují základní pojmy a rozebírají první ...
Archeologie a letecké laserové skenování krajiny
Odborná publikace je tematicky zaměřena na uplatnění leteckého lidaru v průzkumu krajiny s archeologickými památkami zachovalými na povrchu země.
Jak z dobré firmy udělat skvělou
Existují společnosti, které navzdory těžkostem přemění dlouhodobě průměrný či ještě horší výkon na dlouhodobě skvělé výsledky? A pokud ano, jaké jsou ...