Nákupní košík

 x 

Publikace

Reflexe a hodnocení kvality výuky I.

Autoři Jan Slavík, Pavla Soukupová, Jindřich Lukavský

Reflexe a hodnocení kvality výuky I. je prvním dílem učebního textu, který vede své čtenáře - budoucí učitele, k soustavnému promýšlení a zlepšování kvality ...

skladem 300 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:299,00 Kč

Marketingový výzkum

Autor Michal Mičík

Ve skriptech se čtenář seznámí se základními principy a postupy marketingového výzkumu.

skladem 41 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:160,00 Kč

Marketing školy

Autor Ludvík Eger

Nová učebnice Marketing školy klasicky vychází ze základní aplikace marketingu pro oblast služeb a specificky vzdělávacích služeb. Základní zaměření je na ...

skladem 71 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:169,00 Kč

Tachovská kuchařka receptů, příběhů a vzpomínek

Autoři Gabriela Fatková, Andrea Königsmarková, Tereza Šlehoferová

Vydejte se na cestu Tachovskem - svéráznou krajinou západních Čech na hranici s Bavorskem. Poznejte tachovský region prostřednictvím chutí, vůní a vzpomínek ...

skladem 268 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:300,00 Kč

Modelování kurikula

Autoři Lenka Hajerová Műllerová, Jan Slavík

Odborná kniha věnovaná metodám udržování nebo zvyšování kvality kurikula.

skladem 10 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:354,00 Kč

Práce zkoumá původ člověka a povahu jeho výlučnosti z pohledu přírodních věd a křesťanské teologie.

vyprodáno
Prodejní cena se slevou
Celkem:105,00 Kč

Marketing na internetu

Autoři Ludvík Eger, Jan Petrtyl, Hana Kunešová, Michal Mičík, Martin Peška

Publikace slouží jako úvod k problematice marketingu na internetu.

vyprodáno
Prodejní cena se slevou
Celkem:114,00 Kč

Didaktika biologie ve vztahu mezi obecnou a oborovou didaktikou

Autoři Zdeňka Chocholoušková, Lenka Hajerová Műllerová

Vysokoškolská učebnice didaktiky biologie.

vyprodáno
Prodejní cena se slevou
Celkem:363,00 Kč