Publikace
Reflexe a hodnocení kvality výuky I.
Reflexe a hodnocení kvality výuky I. je prvním dílem učebního textu, který vede své čtenáře - budoucí učitele, k soustavnému promýšlení a zlepšování kvality ...
Marketingový výzkum
Ve skriptech se čtenář seznámí se základními principy a postupy marketingového výzkumu.
Marketing školy
Nová učebnice Marketing školy klasicky vychází ze základní aplikace marketingu pro oblast služeb a specificky vzdělávacích služeb. Základní zaměření je na ...
Tachovská kuchařka receptů, příběhů a vzpomínek
Vydejte se na cestu Tachovskem - svéráznou krajinou západních Čech na hranici s Bavorskem. Poznejte tachovský region prostřednictvím chutí, vůní a vzpomínek ...
Modelování kurikula
Odborná kniha věnovaná metodám udržování nebo zvyšování kvality kurikula.
Člověk očima přírodních věd a křesťanské teologie
Práce zkoumá původ člověka a povahu jeho výlučnosti z pohledu přírodních věd a křesťanské teologie.
Marketing na internetu
Publikace slouží jako úvod k problematice marketingu na internetu.
Didaktika biologie ve vztahu mezi obecnou a oborovou didaktikou
Vysokoškolská učebnice didaktiky biologie.