Nákupní košík

 x 

Skripta

Reflexe a hodnocení kvality výuky I.

Autoři Jan Slavík, Pavla Soukupová, Jindřich Lukavský

Reflexe a hodnocení kvality výuky I. je prvním dílem učebního textu, který vede své čtenáře - budoucí učitele, k soustavnému promýšlení a zlepšování kvality ...

skladem 300 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:299,00 Kč

Funkční anatomie pro studující tělesnou výchovu a sport

Autoři Věra Knappová, Karel Švátora, Sandra Vágnerová

Publikace slouží jako studijní opora pro cvičení a semináře v předmětech zaměřených na funkční posilování, kondiční kulturistiku a zdravotní tělesnou výchovu. ...

vyprodáno
Prodejní cena se slevou
Celkem:149,00 Kč

Příklady z mikroekonomie

Autor Miloš Nový

Dotisk vydání z roku 2014. Publikace je členěna do dvanácti kapitol, jež se zabývají vybranými problémy mikroekonomie a obsahují desítky řešených příkladů. ...

skladem 31 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:120,00 Kč

Příklady z makroekonomie

Autor Miloš Nový

Dotisk vydání z roku 2015. Publikace je členěna do deseti kapitol, které se zabývají vybranými problémy makroekonomie a obsahují desítky řešených příkladů. ...

skladem 58 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:120,00 Kč

Radiální kompresory

Autoři Marek Klimko, Marián Hocko

Publikace má za cíl poskytnout čtenáři komplexní přehled v oblasti teorie a konstrukce radiálních kompresorů současných leteckých turbokompresorových motorů ...

skladem 95 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:272,00 Kč

Základní přehled mykologie

Autor Jiří Kout

Nahlédněte do fascinujícího světa hub. Publikace slouží především jako rozšiřující průvodce a pomocník k přednáškám z mykologie.

skladem 58 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:273,00 Kč

Metodologie výzkumu

Autoři Ludvík Eger, Dana Egerová

Vysokoškolská učebnice Metodologie výzkumu je určena především studentům magisterských studijních oborů z oblasti sociálních věd s užším aplikačním zaměřením ...

skladem 52 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:232,00 Kč

Marketingový výzkum

Autor Michal Mičík

Ve skriptech se čtenář seznámí se základními principy a postupy marketingového výzkumu.

skladem 40 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:160,00 Kč