Skripta
Marketingový výzkum
Ve skriptech se čtenář seznámí se základními principy a postupy marketingového výzkumu.
Marketing školy
Nová učebnice Marketing školy klasicky vychází ze základní aplikace marketingu pro oblast služeb a specificky vzdělávacích služeb. Základní zaměření je na ...
Marketing na internetu
Publikace slouží jako úvod k problematice marketingu na internetu.
Podniková ekonomika 1
Publikace si klade za cíl poskytnout čtenářovi dostatečný teoretický přehled k problematice podnikové ekonomiky a zároveň poukázat na vybrané skutečnosti z ...
Základy statistiky a pravděpodobnosti
Cílem publikace je seznámit čtenáře se základy statistiky a pravděpodobnosti. Publikace představuje základní statistické analytické nástroje získávání, ...
Úvod do podnikové ekonomiky
Publikace si klade za cíl poskytnout čtenářovi dostatečný teoretický přehled k problematice podnikové ekonomiky a zároveň poukázat na vybrané skutečnosti z ...