Skripta
Reflexe a hodnocení kvality výuky I.
Reflexe a hodnocení kvality výuky I. je prvním dílem učebního textu, který vede své čtenáře - budoucí učitele, k soustavnému promýšlení a zlepšování kvality ...
Marketingový výzkum
Ve skriptech se čtenář seznámí se základními principy a postupy marketingového výzkumu.
Marketing školy
Nová učebnice Marketing školy klasicky vychází ze základní aplikace marketingu pro oblast služeb a specificky vzdělávacích služeb. Základní zaměření je na ...
Marketing na internetu
Publikace slouží jako úvod k problematice marketingu na internetu.
Matematika s didaktikou pro 1. ročník učitelství 1. stupně ZŠ
Publikace je určena zejména budoucím (i současným) učitelům matematiky. Seznamuje čtenáře s přirozenými čísly a jejich výukou na 1. stupni základní školy. Na ...
Matematika s didaktikou pro 2. ročník učitelství 1. stupně ZŠ
Publikace je určena zejména budoucím (i současným) učitelům matematiky. Seznamuje čtenáře s číselnými obory. Druhému dílu předchází díl první věnovaný ...