Skripta
Marketingový výzkum
Ve skriptech se čtenář seznámí se základními principy a postupy marketingového výzkumu.
Marketing školy
Nová učebnice Marketing školy klasicky vychází ze základní aplikace marketingu pro oblast služeb a specificky vzdělávacích služeb. Základní zaměření je na ...
Management: organizování, rozhodování, ovlivňování
Praktická a čtivá publikace se zaměřuje na klíčové oblasti managementu.
Marketing na internetu
Publikace slouží jako úvod k problematice marketingu na internetu.
Základy teorie normálních a abnormálních provozních režimů energetických bloků s tlakovodními reaktory
Učební text není určen jen studentům Fakulty strojní ZČU, nýbrž může dobře sloužit i jako příručka pro výcvik operátorů reaktoru, vedoucích reaktorových bloků, ...
Psychologie v organizační a manažerské praxi
Publikace má za cíl podat přehled o některých přístupech a koncepcích psychologie aplikované v organizacích a zároveň ukázat na praktický význam těchto ...
Modelování a optimalizace v manažerském rozhodování
Učební text věnovaný procesům modelování a optimalizace v manažerském rozhodování. Dotisk 2. vydání z roku 2010.