Nákupní košík

 x 

Skripta

Reflexe a hodnocení kvality výuky I.

Autoři Jan Slavík, Pavla Soukupová, Jindřich Lukavský

Reflexe a hodnocení kvality výuky I. je prvním dílem učebního textu, který vede své čtenáře - budoucí učitele, k soustavnému promýšlení a zlepšování kvality ...

skladem 300 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:299,00 Kč

Marketingový výzkum

Autor Michal Mičík

Ve skriptech se čtenář seznámí se základními principy a postupy marketingového výzkumu.

skladem 41 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:160,00 Kč

Marketing školy

Autor Ludvík Eger

Nová učebnice Marketing školy klasicky vychází ze základní aplikace marketingu pro oblast služeb a specificky vzdělávacích služeb. Základní zaměření je na ...

skladem 81 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:169,00 Kč

Praktická a čtivá publikace se zaměřuje na klíčové oblasti managementu.

skladem 5 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:319,00 Kč

Marketing na internetu

Autoři Ludvík Eger, Jan Petrtyl, Hana Kunešová, Michal Mičík, Martin Peška

Publikace slouží jako úvod k problematice marketingu na internetu.

vyprodáno
Prodejní cena se slevou
Celkem:114,00 Kč

Psychologie v organizační a manažerské praxi

Autoři Milan Jermář, Dana Egerová et al.

Publikace má za cíl podat přehled o některých přístupech a koncepcích psychologie aplikované v organizacích a zároveň ukázat na praktický význam těchto ...

skladem 255 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:109,00 Kč

Modelování a optimalizace v manažerském rozhodování

Autoři Miroslav Plevný, Miroslav Žižka

Učební text věnovaný procesům modelování a optimalizace v manažerském rozhodování. Dotisk 2. vydání z roku 2010.

skladem 52 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:323,00 Kč