Skripta
Marketingový výzkum
Autor
Michal Mičík
Ve skriptech se čtenář seznámí se základními principy a postupy marketingového výzkumu.
skladem 41 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:160,00 Kč
Marketing školy
Autor
Ludvík Eger
Nová učebnice Marketing školy klasicky vychází ze základní aplikace marketingu pro oblast služeb a specificky vzdělávacích služeb. Základní zaměření je na ...
skladem 81 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:169,00 Kč
Marketing na internetu
Autoři
Ludvík Eger, Jan Petrtyl, Hana Kunešová, Michal Mičík, Martin Peška
Publikace slouží jako úvod k problematice marketingu na internetu.
vyprodáno
Prodejní cena se slevou
Celkem:114,00 Kč
Základy teorie normálních a abnormálních provozních režimů energetických bloků s tlakovodními reaktory
Autoři
František Hezoučký, Svatobor Štech
Učební text není určen jen studentům Fakulty strojní ZČU, nýbrž může dobře sloužit i jako příručka pro výcvik operátorů reaktoru, vedoucích reaktorových bloků, ...
vyprodáno
Prodejní cena se slevou
Celkem:244,00 Kč
Identifikace systémů a filtrace
Autor
Jindřich Duník
Cílem těchto skript je seznámit čtenáře se základními myšlenkami, koncepty a metodami identifikace a estimace.
skladem 47 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:206,00 Kč