Skripta
Marketingový výzkum
Ve skriptech se čtenář seznámí se základními principy a postupy marketingového výzkumu.
Marketing školy
Nová učebnice Marketing školy klasicky vychází ze základní aplikace marketingu pro oblast služeb a specificky vzdělávacích služeb. Základní zaměření je na ...
Management: organizování, rozhodování, ovlivňování
Praktická a čtivá publikace se zaměřuje na klíčové oblasti managementu.
Marketing na internetu
Publikace slouží jako úvod k problematice marketingu na internetu.
Improve yourself: English student’s book: B1-B2
Nový, svěží pohled na výuku anglického jazyka. Jedna jediná učebnice, která Vás kompletně provede nejen středoškolskou angličtinou.
Improve yourself: teacher’s edition: B1-B2
Jste učitel angličtiny nebo lektor? Tak právě pro Vás máme Improve Yourself: teacher’s Edition.
Psychologie v organizační a manažerské praxi
Publikace má za cíl podat přehled o některých přístupech a koncepcích psychologie aplikované v organizacích a zároveň ukázat na praktický význam těchto ...
Improve yourself: průvodce samouka
Učebnice Improve Yourself: Průvodce samouka je určena všem samoukům a věčným bojovníkům s angličtinou.
Modelování a optimalizace v manažerském rozhodování
Učební text věnovaný procesům modelování a optimalizace v manažerském rozhodování. Dotisk 2. vydání z roku 2010.