Publikace
Metodologie výzkumu
Autoři
Ludvík Eger, Dana Egerová
Vysokoškolská učebnice Metodologie výzkumu je určena především studentům magisterských studijních oborů z oblasti sociálních věd s užším aplikačním zaměřením ...
skladem 52 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:232,00 Kč
Marketingový výzkum
Autor
Michal Mičík
Ve skriptech se čtenář seznámí se základními principy a postupy marketingového výzkumu.
skladem 41 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:160,00 Kč
Marketing na internetu
Autoři
Ludvík Eger, Jan Petrtyl, Hana Kunešová, Michal Mičík, Martin Peška
Publikace slouží jako úvod k problematice marketingu na internetu.
vyprodáno
Prodejní cena se slevou
Celkem:114,00 Kč
Podniková ekonomika 1
Autor
Petra Taušl Procházková et al.
Publikace si klade za cíl poskytnout čtenářovi dostatečný teoretický přehled k problematice podnikové ekonomiky a zároveň poukázat na vybrané skutečnosti z ...
skladem 6 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:181,00 Kč
Prediktivní trhy
Autor
Mikuláš Gangur
Publikace může být pozvánkou do světa prediktivních trhů. Čtenář by měl po jejím přečtení získat základní představu o principu a smyslu použití prediktivních ...
vyprodáno
Prodejní cena se slevou
Celkem:227,00 Kč