Publikace
Marketingový výzkum
Autor
Michal Mičík
Ve skriptech se čtenář seznámí se základními principy a postupy marketingového výzkumu.
skladem 40 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:160,00 Kč
Marketing školy
Autor
Ludvík Eger
Nová učebnice Marketing školy klasicky vychází ze základní aplikace marketingu pro oblast služeb a specificky vzdělávacích služeb. Základní zaměření je na ...
skladem 71 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:169,00 Kč
Marketing na internetu
Autoři
Ludvík Eger, Jan Petrtyl, Hana Kunešová, Michal Mičík, Martin Peška
Publikace slouží jako úvod k problematice marketingu na internetu.
vyprodáno
Prodejní cena se slevou
Celkem:114,00 Kč
Prediktivní trhy
Autor
Mikuláš Gangur
Publikace může být pozvánkou do světa prediktivních trhů. Čtenář by měl po jejím přečtení získat základní představu o principu a smyslu použití prediktivních ...
vyprodáno
Prodejní cena se slevou
Celkem:227,00 Kč
Umělecký styl ve výuce češtiny pro dospělé jinojazyčné mluvčí
Autor
Kateřina Sachrová
Hlavním tématem publikace je využití uměleckého funkčního stylu ve výuce českého jazyka, ať už jde o výuku češtiny jako jazyka mateřského, či o výuku češtiny ...
skladem 60 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:227,00 Kč