Nákupní košík

 x 

Publikace

Marketingový výzkum

Autor Michal Mičík

Ve skriptech se čtenář seznámí se základními principy a postupy marketingového výzkumu.

skladem 40 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:160,00 Kč

Marketing školy

Autor Ludvík Eger

Nová učebnice Marketing školy klasicky vychází ze základní aplikace marketingu pro oblast služeb a specificky vzdělávacích služeb. Základní zaměření je na ...

skladem 71 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:169,00 Kč

Marketing na internetu

Autoři Ludvík Eger, Jan Petrtyl, Hana Kunešová, Michal Mičík, Martin Peška

Publikace slouží jako úvod k problematice marketingu na internetu.

vyprodáno
Prodejní cena se slevou
Celkem:114,00 Kč

Prediktivní trhy

Autor Mikuláš Gangur

Publikace může být pozvánkou do světa prediktivních trhů. Čtenář by měl po jejím přečtení získat základní představu o principu a smyslu použití prediktivních ...

vyprodáno
Prodejní cena se slevou
Celkem:227,00 Kč

Hlavním tématem publikace je využití uměleckého funkčního stylu ve výuce českého jazyka, ať už jde o výuku češtiny jako jazyka mateřského, či o výuku češtiny ...

skladem 60 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:227,00 Kč