Publikace
Marketingový výzkum
Ve skriptech se čtenář seznámí se základními principy a postupy marketingového výzkumu.
Marketing školy
Nová učebnice Marketing školy klasicky vychází ze základní aplikace marketingu pro oblast služeb a specificky vzdělávacích služeb. Základní zaměření je na ...
Úvod do podnikové ekonomiky
Publikace si klade za cíl poskytnout čtenářovi dostatečný teoretický přehled k problematice podnikové ekonomiky a zároveň poukázat na vybrané skutečnosti z ...
Digital Self: How We Became Binary
Kniha se snaží hledat odpověď na otázku, co v dnešním digitalizovaném světě vlastně znamená být člověkem. Zaobírá velmi aktuální problematikou stírání rozdílů ...
K čemu konvergují nové technologie?
Monografie se zaměřuje na nové nastupující technologie a koncept tzv. konvergujících technologií, které jsou reflektovány z pozice transformativních ...
Marketing na internetu
Publikace slouží jako úvod k problematice marketingu na internetu.
Podniková ekonomika 1
Publikace si klade za cíl poskytnout čtenářovi dostatečný teoretický přehled k problematice podnikové ekonomiky a zároveň poukázat na vybrané skutečnosti z ...
Finance podniku
Publikace přináší základní přehled o principech podnikových financí, které řeší především otázky efektivního zhodnocování vloženého kapitálu podnikem, ...