Publikace
Marketingový výzkum
Autor
Michal Mičík
Ve skriptech se čtenář seznámí se základními principy a postupy marketingového výzkumu.
skladem 40 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:160,00 Kč
Marketing školy
Autor
Ludvík Eger
Nová učebnice Marketing školy klasicky vychází ze základní aplikace marketingu pro oblast služeb a specificky vzdělávacích služeb. Základní zaměření je na ...
skladem 71 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:169,00 Kč
Digital Self: How We Became Binary
Autor
Jelena Guga
Kniha se snaží hledat odpověď na otázku, co v dnešním digitalizovaném světě vlastně znamená být člověkem. Zaobírá velmi aktuální problematikou stírání rozdílů ...
skladem 64 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:119,00 Kč
K čemu konvergují nové technologie?
Autor
Eva Žáčková
Monografie se zaměřuje na nové nastupující technologie a koncept tzv. konvergujících technologií, které jsou reflektovány z pozice transformativních ...
skladem 52 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:170,00 Kč
Marketing na internetu
Autoři
Ludvík Eger, Jan Petrtyl, Hana Kunešová, Michal Mičík, Martin Peška
Publikace slouží jako úvod k problematice marketingu na internetu.
vyprodáno
Prodejní cena se slevou
Celkem:114,00 Kč