Publikace
Autorita v Hebrejské bibli a v židovské tradici
Publikace Autorita v Hebrejské bibli a v židovské tradici, která navazuje na řadu předchozích monografií věnovaných různým fenoménům v Bibli a jejich ...
AI Marketing Playbook: Jak ChatGPT a umělá inteligence mění svět marketingu
Kniha je nepostradatelným průvodcem marketérů a všech, kteří chtějí využít nezměrný potenciál rychle se rozvíjející umělé inteligence. Téma je zpracováno ...
Autoškola 2024
Velmi přehledná a bohatě ilustrovaná učebnice je určena pro žáky autoškol, kteří se potřebují naučit pravidla provozu na silničních komunikacích, nové dopravní ...
Asociace autoškol ČR připravila publikaci, která se zaměřuje na přípravu žáků k závěrečné zkoušce z praktické údržby nákladních vozidel, autobusů a jejich ...
Minimum pro žáky autoškol skupiny B 2024
Asociace autoškol ČR a pan Václav Minář sestavili publikaci Minimum pro žáky autoškol skupiny B s ambicí připravit knihu, která přehledným způsobem shrnuje ...
Marketingový výzkum
Ve skriptech se čtenář seznámí se základními principy a postupy marketingového výzkumu.
Zvířata v Hebrejské bibli a v židovské tradici
Monografie „Zvířata v hebrejské bibli a židovské tradici“ se zabývá zvířecím světem v klasických textech judaismu a v tradici od starověku až po současnost.
Marketing školy
Nová učebnice Marketing školy klasicky vychází ze základní aplikace marketingu pro oblast služeb a specificky vzdělávacích služeb. Základní zaměření je na ...
Marketing na internetu
Publikace slouží jako úvod k problematice marketingu na internetu.
Kosmologie Hebrejské bible a starověké židovské tradice
Monografie se zabývá židovskou starověkou koncepcí světa, kosmu a místem člověka ve světě.
Základy marketingu
Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe.
Marketing
Oblíbená učebnice marketingu z pera světově uznávaných autorů se komplexně věnuje všem důležitým marketingovým oblastem a činnostem.
Marketing management
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři ...