Publikace
Metodologie výzkumu
Vysokoškolská učebnice Metodologie výzkumu je určena především studentům magisterských studijních oborů z oblasti sociálních věd s užším aplikačním zaměřením ...
O smyslu života: v každé krizi se skrývá příležitost
Držíte v rukou nové vydání tří přednášek Viktora Frankla z roku 1946, které mají obrovskou sílu a jsou překvapivě aktuální a které shrnují celé myšlení tohoto ...
Nenechte se vytočit: spolehlivý způsob, jak zůstat v klidu v jakékoliv konverzaci nebo situaci
Kniha vám nabízí komplexní pohled na základní emocionální, fyzické a duchovní příčiny hněvu a pomocí jednoduchých a praktických nástrojů vám ukáže, jak hněv ...
Marketingový výzkum
Ve skriptech se čtenář seznámí se základními principy a postupy marketingového výzkumu.
Investování pro začátečníky
Zcela nové výrazně rozšířené a aktualizované vydání lety ověřené publikace je určeno právě pro vás, neinvestory. Pro vás, kteří ale chcete se svými penězi něco ...