Publikace
Obecná didaktika chemie v přípravě učitelů
Publikace Obecná didaktika chemie v přípravě učitelů představuje v současné době jednu z mála publikací, které se věnují aplikaci základních poznatků z obecné ...
Učení a vzdělávání dospělých: kontexty, teorie a výzkumy
Monografie zprostředkovává čtenáři podstatné poznatky z oboru andragogika, jehož předmětem zájmu je učení a vzdělávání dospělých. Poskytuje aktuální informace ...
Vizionáři fotografie
Fotografové zařazení do této publikace jsou však nejen původními tvůrci svých vlastních obrazů, ale čerpají inspiraci ze zkušenosti z malby, designu, reklamy, ...
Tato kniha je úchvatnou vizuální cestou, během které zažijete povznášející sílu umění. Seznámíte se s pracemi více než 700 umělců a na kvalitních ilustracích ...
Metodika výuky regionálních dějin na příkladu Plzeňského kraje
Metodika se zabývá problematikou výuky regionálních dějin na základních školách a nabízí cestu, jak lokální historii do edukačního procesu efektivně začlenit.
Tvořivé postupy při formování didaktik oborů na FPE ZČU v Plzni
Publikace odráží snahy pedagogů Fakulty pedagogické ZČU v Plzni tvořivě rozvíjet své didaktické znalosti a dovednosti, a též seznámit se svými nově nabytými ...
Psychosociální interakční výcvik v pedagogické praxi
Kniha se zabývá problematikou využití psychosociálního interakčního výcviku v pedagogické praxi. Uvedená problematika je zpracovaná z teoretického, aplikačního ...
Automatické generování parametrizovaných úloh a testů
Cílem publikace je prezentovat čtenáři teoretické aspekty i praktické aplikace problematiky týkající se jak automatického generování jednotlivých úloh (otázek) ...
Pružnost a pevnost ve stavebním inženýrství: sbírka příkladů
Sbírka příkladů z pružnosti a pevnosti ve stavebním inženýrství.
Příběh malířství zcela změní vaše chápání umění a přinese vám novou radost z jeho objevování. Kniha pokrývá krok za krokem velké množství témat – od používání ...
Stručný příběh umění
Srozumitelná, stručná a bohatě ilustrovaná kniha vysvětluje, jak, proč a kdy se umění měnilo, kdo zavedl nové prvky, o co přesně se jednalo, kde vznikaly a ...