Publikace
AI Marketing Playbook: Jak ChatGPT a umělá inteligence mění svět marketingu
Kniha je nepostradatelným průvodcem marketérů a všech, kteří chtějí využít nezměrný potenciál rychle se rozvíjející umělé inteligence. Téma je zpracováno ...
Spouštění jaderných bloků v Československu
Publikace z oblasti jaderné energetiky se věnuje problematice spouštění jaderných bloků v Československu. Jedná se o výbor článků, které vznikly během semináře ...
Vizionáři fotografie
Fotografové zařazení do této publikace jsou však nejen původními tvůrci svých vlastních obrazů, ale čerpají inspiraci ze zkušenosti z malby, designu, reklamy, ...
Tato kniha je úchvatnou vizuální cestou, během které zažijete povznášející sílu umění. Seznámíte se s pracemi více než 700 umělců a na kvalitních ilustracích ...
Marketingový výzkum
Ve skriptech se čtenář seznámí se základními principy a postupy marketingového výzkumu.
Marketing školy
Nová učebnice Marketing školy klasicky vychází ze základní aplikace marketingu pro oblast služeb a specificky vzdělávacích služeb. Základní zaměření je na ...
Marketing na internetu
Publikace slouží jako úvod k problematice marketingu na internetu.
Základy teorie normálních a abnormálních provozních režimů energetických bloků s tlakovodními reaktory
Učební text není určen jen studentům Fakulty strojní ZČU, nýbrž může dobře sloužit i jako příručka pro výcvik operátorů reaktoru, vedoucích reaktorových bloků, ...
Základy marketingu
Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe.
Marketing
Oblíbená učebnice marketingu z pera světově uznávaných autorů se komplexně věnuje všem důležitým marketingovým oblastem a činnostem.
Příběh malířství zcela změní vaše chápání umění a přinese vám novou radost z jeho objevování. Kniha pokrývá krok za krokem velké množství témat – od používání ...
Stručný příběh umění
Srozumitelná, stručná a bohatě ilustrovaná kniha vysvětluje, jak, proč a kdy se umění měnilo, kdo zavedl nové prvky, o co přesně se jednalo, kde vznikaly a ...
Marketing management
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři ...