Publikace
AI Marketing Playbook: Jak ChatGPT a umělá inteligence mění svět marketingu
Kniha je nepostradatelným průvodcem marketérů a všech, kteří chtějí využít nezměrný potenciál rychle se rozvíjející umělé inteligence. Téma je zpracováno ...
Vizionáři fotografie
Fotografové zařazení do této publikace jsou však nejen původními tvůrci svých vlastních obrazů, ale čerpají inspiraci ze zkušenosti z malby, designu, reklamy, ...
Tato kniha je úchvatnou vizuální cestou, během které zažijete povznášející sílu umění. Seznámíte se s pracemi více než 700 umělců a na kvalitních ilustracích ...
Marketingový výzkum
Ve skriptech se čtenář seznámí se základními principy a postupy marketingového výzkumu.
Marketing školy
Nová učebnice Marketing školy klasicky vychází ze základní aplikace marketingu pro oblast služeb a specificky vzdělávacích služeb. Základní zaměření je na ...
Marketing na internetu
Publikace slouží jako úvod k problematice marketingu na internetu.
Podniková ekonomika 1
Publikace si klade za cíl poskytnout čtenářovi dostatečný teoretický přehled k problematice podnikové ekonomiky a zároveň poukázat na vybrané skutečnosti z ...
Úvod do podnikové ekonomiky
Publikace si klade za cíl poskytnout čtenářovi dostatečný teoretický přehled k problematice podnikové ekonomiky a zároveň poukázat na vybrané skutečnosti z ...
Podniková ekonomika - klíčové oblasti
Rádi byste rozuměli základům finanční a investiční činnosti podniku? Pronikli do řízení nákladů, výnosů a cash flow? Uměli provést základní finanční analýzu a ...
Základy marketingu
Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe.
Marketing
Oblíbená učebnice marketingu z pera světově uznávaných autorů se komplexně věnuje všem důležitým marketingovým oblastem a činnostem.
Manažerská ekonomika
Publikace o řízení firmy je určena všem manažerům, podnikatelům a studentům vysokých škol.
Podnikové informační systémy
Publikace se zaměřuje na analýzu potenciálu možností a objasnění principů efektivního fungování informačních systémů v podnicích.
Příběh malířství zcela změní vaše chápání umění a přinese vám novou radost z jeho objevování. Kniha pokrývá krok za krokem velké množství témat – od používání ...
Stručný příběh umění
Srozumitelná, stručná a bohatě ilustrovaná kniha vysvětluje, jak, proč a kdy se umění měnilo, kdo zavedl nové prvky, o co přesně se jednalo, kde vznikaly a ...
Jak z dobré firmy udělat skvělou
Existují společnosti, které navzdory těžkostem přemění dlouhodobě průměrný či ještě horší výkon na dlouhodobě skvělé výsledky? A pokud ano, jaké jsou ...
Marketing management
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři ...