Nákupní košík

 x 

Publikace

Metodologie výzkumu

Autoři Ludvík Eger, Dana Egerová

Vysokoškolská učebnice Metodologie výzkumu je určena především studentům magisterských studijních oborů z oblasti sociálních věd s užším aplikačním zaměřením ...

skladem 52 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:232,00 Kč

Marketingový výzkum

Autor Michal Mičík

Ve skriptech se čtenář seznámí se základními principy a postupy marketingového výzkumu.

skladem 40 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:160,00 Kč

Publikace představuje vybrané základní pojmy, metody a postupy používané v operativním řízení podniku.

vyprodáno
Prodejní cena se slevou
Celkem:272,00 Kč

Podnikové informační systémy

Autoři Josef Basl, Roman Blažíček

Publikace se zaměřuje na analýzu potenciálu možností a objasnění principů efektivního fungování informačních systémů v podnicích.

skladem 2 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:390,00 Kč

Základy metodologie výzkumu

Autoři Ludvík Eger, Dana Egerová

Publikace pojednává o metodologii výzkumu. V první části autoři čtenáře seznamují se strategií a designem výzkumu. Objasňují základní pojmy a rozebírají první ...

vyprodáno
Prodejní cena se slevou
Celkem:100,00 Kč

Odborná publikace je tematicky zaměřena na uplatnění leteckého lidaru v průzkumu krajiny s archeologickými památkami zachovalými na povrchu země.

skladem 47 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:240,00 Kč