Nákupní košík

 x 

Publikace

Trhy: měnová politika pro nadšence a investory

Autoři Dominik Stroukal, Jan Berka

O čem si povídají centrální bankéři a makroekonomové, když jdou na pivo? Co sledují na těch blikajících obrazovkách plných čísel a textu? Může tomu smrtelník ...

skladem 2 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:349,00 Kč

Metodologie výzkumu

Autoři Ludvík Eger, Dana Egerová

Vysokoškolská učebnice Metodologie výzkumu je určena především studentům magisterských studijních oborů z oblasti sociálních věd s užším aplikačním zaměřením ...

skladem 52 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:232,00 Kč

Marketingový výzkum

Autor Michal Mičík

Ve skriptech se čtenář seznámí se základními principy a postupy marketingového výzkumu.

skladem 40 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:160,00 Kč

Zcela nové výrazně rozšířené a aktualizované vydání lety ověřené publikace je určeno právě pro vás, neinvestory. Pro vás, kteří ale chcete se svými penězi něco ...

skladem 2 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:269,00 Kč