Nákupní košík

 x 

Publikace

Reflexe a hodnocení kvality výuky I.

Autoři Jan Slavík, Pavla Soukupová, Jindřich Lukavský

Reflexe a hodnocení kvality výuky I. je prvním dílem učebního textu, který vede své čtenáře - budoucí učitele, k soustavnému promýšlení a zlepšování kvality ...

skladem 300 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:299,00 Kč

Projektový management

Autor Jan Doležal a kolektiv

Od roku 2016, kdy vzniklo první vydání této knihy, došlo ve světě i u nás ke skutečně masivnímu nástupu agilních přístupů, technik a nástrojů a celkově ke ...

skladem 1 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:649,00 Kč

Tato kniha je o krizích. Propad kvůli pandemii se liší od finanční krize, a ta zase jen zdánlivě připomíná horečku, během níž se prodávaly tulipány za cenu ...

skladem 2 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:359,00 Kč

Praktická a čtivá publikace se zaměřuje na klíčové oblasti managementu.

skladem 5 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:319,00 Kč

Podniková ekonomika 1

Autor Petra Taušl Procházková et al.

Publikace si klade za cíl poskytnout čtenářovi dostatečný teoretický přehled k problematice podnikové ekonomiky a zároveň poukázat na vybrané skutečnosti z ...

skladem 5 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:181,00 Kč

Komerční komunikace

Autoři Ludvík Eger, David Prantl, Karolína Ptáčková

2. rozšířené vydání úspěšných skript Komerční komunikace. Skripta se věnují komerční a marketingové komunikaci, reklamě, mediálnímu plánování, marketingu na ...

skladem 26 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:100,00 Kč

Modelování a optimalizace v manažerském rozhodování

Autoři Miroslav Plevný, Miroslav Žižka

Učební text věnovaný procesům modelování a optimalizace v manažerském rozhodování. Dotisk 2. vydání z roku 2010.

skladem 32 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:323,00 Kč

Základy marketingu

Autoři Kolektiv autorů, Miroslav Karlíček

Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe.

skladem 6 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:359,00 Kč

Základy metodologie výzkumu

Autoři Ludvík Eger, Dana Egerová

Publikace pojednává o metodologii výzkumu. V první části autoři čtenáře seznamují se strategií a designem výzkumu. Objasňují základní pojmy a rozebírají první ...

vyprodáno
Prodejní cena se slevou
Celkem:100,00 Kč

Akciové investice

Autor Daniel Gladiš

Investování je jednoduché, ale ne snadné. Tato kniha, která obsahuje řadu konkrétních příkladů z autorovy více než dvacetileté investiční kariéry, vám ho ...

skladem 2 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:299,00 Kč