Nákupní košík

 x 

Publikace

Kniha je nepostradatelným průvodcem marketérů a všech, kteří chtějí využít nezměrný potenciál rychle se rozvíjející umělé inteligence. Téma je zpracováno ...

skladem 2 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:359,00 Kč

Projektový management

Autor Jan Doležal a kolektiv

Od roku 2016, kdy vzniklo první vydání této knihy, došlo ve světě i u nás ke skutečně masivnímu nástupu agilních přístupů, technik a nástrojů a celkově ke ...

skladem 1 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:649,00 Kč

Marketingový výzkum

Autor Michal Mičík

Ve skriptech se čtenář seznámí se základními principy a postupy marketingového výzkumu.

skladem 41 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:160,00 Kč

Marketing školy

Autor Ludvík Eger

Nová učebnice Marketing školy klasicky vychází ze základní aplikace marketingu pro oblast služeb a specificky vzdělávacích služeb. Základní zaměření je na ...

skladem 71 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:169,00 Kč

Praktická a čtivá publikace se zaměřuje na klíčové oblasti managementu.

skladem 5 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:319,00 Kč

Marketing na internetu

Autoři Ludvík Eger, Jan Petrtyl, Hana Kunešová, Michal Mičík, Martin Peška

Publikace slouží jako úvod k problematice marketingu na internetu.

vyprodáno
Prodejní cena se slevou
Celkem:114,00 Kč

Kniha se věnuje metodám plánování a řízení výrobních a logistických procesů, které zajišťují efektivní fungování výrobní firmy z hlediska plnění požadavků ...

skladem 1 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:318,00 Kč

Právní základy podnikání - 1. díl

Autoři Jiří Novotný, Pavel Šašek

Cílem publikace je poskytnout přehled o právních aspektech podnikání a přinést čtenáři znalosti a orientaci v právním prostředí a v právních otázkách ...

skladem 17 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:227,00 Kč

Právní základy podnikání - 2. díl

Autoři Jiří Novotný, Pavel Šašek

Cílem publikace je poskytnout přehled o právních aspektech podnikání a přinést čtenáři znalosti a orientaci v právním prostředí a v právních otázkách ...

skladem 96 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:227,00 Kč

Psychologie v organizační a manažerské praxi

Autoři Milan Jermář, Dana Egerová et al.

Publikace má za cíl podat přehled o některých přístupech a koncepcích psychologie aplikované v organizacích a zároveň ukázat na praktický význam těchto ...

skladem 255 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:109,00 Kč

Modelování a optimalizace v manažerském rozhodování

Autoři Miroslav Plevný, Miroslav Žižka

Učební text věnovaný procesům modelování a optimalizace v manažerském rozhodování. Dotisk 2. vydání z roku 2010.

skladem 37 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:323,00 Kč

Základy marketingu

Autoři Kolektiv autorů, Miroslav Karlíček

Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe.

skladem 6 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:359,00 Kč

Marketing

Autoři Philip Kotler, Gary Armstrong

Oblíbená učebnice marketingu z pera světově uznávaných autorů se komplexně věnuje všem důležitým marketingovým oblastem a činnostem.

skladem 1 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:884,00 Kč

Existují společnosti, které navzdory těžkostem přemění dlouhodobě průměrný či ještě horší výkon na dlouhodobě skvělé výsledky? A pokud ano, jaké jsou ...

skladem 2 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:489,00 Kč

Marketing management

Autoři Philip Kotler, Kevin Lane Keller

Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři ...

skladem 2 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:2290,00 Kč