Publikace
AI Marketing Playbook: Jak ChatGPT a umělá inteligence mění svět marketingu
Kniha je nepostradatelným průvodcem marketérů a všech, kteří chtějí využít nezměrný potenciál rychle se rozvíjející umělé inteligence. Téma je zpracováno ...
Ondřej Franta: Vzpomínky ze zajetí
Ondřej Franta (1869–1939) byl český vojenský duchovní (feldkurát). První světovou válku prožil na jejích bojištích na haličské frontě jen krátce, v letech ...
Marketingový výzkum
Ve skriptech se čtenář seznámí se základními principy a postupy marketingového výzkumu.
Marketing školy
Nová učebnice Marketing školy klasicky vychází ze základní aplikace marketingu pro oblast služeb a specificky vzdělávacích služeb. Základní zaměření je na ...
Castellologica bohemica 14
Castellologica bohemica je sborník věnovaný širokému spektru kastelologické problematiky u nás a v Evropě.
Castellologica bohemica 15
Castellologica bohemica je sborník věnovaný širokému spektru kastelologické problematiky u nás a v Evropě.
Marketing na internetu
Publikace slouží jako úvod k problematice marketingu na internetu.
Castellologica bohemica 16
Castellologica bohemica je sborník věnovaný širokému spektru kastelologické problematiky u nás a v Evropě.
Castellologica bohemica 17
Castellologica bohemica je sborník věnovaný širokému spektru kastelologické problematiky u nás a v Evropě.
Castellologica bohemica 18
Castellologica bohemica je sborník věnovaný širokému spektru kastelologické problematiky u nás a v Evropě.
Úvod do operativního řízení podniku
Publikace představuje vybrané základní pojmy, metody a postupy používané v operativním řízení podniku.
Castellologica bohemica 19
Castellologica bohemica je sborník věnovaný širokému spektru kastelologické problematiky u nás a v Evropě.
Základy marketingu
Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe.
Marketing
Oblíbená učebnice marketingu z pera světově uznávaných autorů se komplexně věnuje všem důležitým marketingovým oblastem a činnostem.
Manažerská ekonomika
Publikace o řízení firmy je určena všem manažerům, podnikatelům a studentům vysokých škol.
Velká Británie a konference v Locarnu
Monografie rozebírá postoj Velké Británie k problému kolektivní bezpečnosti v Evropě a k pokusu k jeho nastolení během 1. poloviny 20. let.
Jak z dobré firmy udělat skvělou
Existují společnosti, které navzdory těžkostem přemění dlouhodobě průměrný či ještě horší výkon na dlouhodobě skvělé výsledky? A pokud ano, jaké jsou ...
Marketing management
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři ...