Nákupní košík

 x 

Publikace

Reflexe a hodnocení kvality výuky I.

Autoři Jan Slavík, Pavla Soukupová, Jindřich Lukavský

Reflexe a hodnocení kvality výuky I. je prvním dílem učebního textu, který vede své čtenáře - budoucí učitele, k soustavnému promýšlení a zlepšování kvality ...

skladem 300 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:299,00 Kč

Obecná didaktika chemie v přípravě učitelů

Autoři Jiří Rychtera, Vladimír Sirotek

Publikace Obecná didaktika chemie v přípravě učitelů představuje v současné době jednu z mála publikací, které se věnují aplikaci základních poznatků z obecné ...

skladem 124 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:750,00 Kč

Kniha je nepostradatelným průvodcem marketérů a všech, kteří chtějí využít nezměrný potenciál rychle se rozvíjející umělé inteligence. Téma je zpracováno ...

skladem 2 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:359,00 Kč

Praktická učebnice zážitkové pedagogiky

Autoři Radek Hanuš, Jana Haková

Zabýváte se zážitkovou pedagogikou? Děláte projekty v neformálním či zájmovém vzdělávání? Působíte jako instruktor, lektor, vedoucí dětského oddílu, pracovník ...

skladem 2 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:599,00 Kč

Marketingový výzkum

Autor Michal Mičík

Ve skriptech se čtenář seznámí se základními principy a postupy marketingového výzkumu.

skladem 40 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:160,00 Kč

Marketing školy

Autor Ludvík Eger

Nová učebnice Marketing školy klasicky vychází ze základní aplikace marketingu pro oblast služeb a specificky vzdělávacích služeb. Základní zaměření je na ...

skladem 71 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:169,00 Kč

Didaktika biologie ve vztahu mezi obecnou a oborovou didaktikou

Autoři Zdeňka Chocholoušková, Lenka Hajerová Műllerová

Vysokoškolská učebnice didaktiky biologie.

vyprodáno
Prodejní cena se slevou
Celkem:363,00 Kč

Modelování kurikula

Autoři Lenka Hajerová Műllerová, Jan Slavík

Odborná kniha věnovaná metodám udržování nebo zvyšování kvality kurikula.

skladem 10 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:354,00 Kč

ProCit o autismu

Autoři Irena Vítovcová, Lenka Vaňačová, Věra Knappová, Barbora Jindrová a kolektiv autorů

Co se dá stihnout za deset let? Co můžete zažít? A co můžete prožít s ProCitem?" Na to Vám odpovíme v této publikaci. Byla by velká škoda nechat si pro sebe ...

skladem 1 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:372,00 Kč

Marketing na internetu

Autoři Ludvík Eger, Jan Petrtyl, Hana Kunešová, Michal Mičík, Martin Peška

Publikace slouží jako úvod k problematice marketingu na internetu.

vyprodáno
Prodejní cena se slevou
Celkem:114,00 Kč

Skripta seznamují čtenáře s nemocemi tlustého střeva a konečníku, způsoby jejich diagnózy a léčby. Jsou určena zejména pro posluchače bakalářského a ...

skladem 79 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:100,00 Kč

Základy marketingu

Autoři Kolektiv autorů, Miroslav Karlíček

Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe.

skladem 6 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:359,00 Kč

Marketing

Autoři Philip Kotler, Gary Armstrong

Oblíbená učebnice marketingu z pera světově uznávaných autorů se komplexně věnuje všem důležitým marketingovým oblastem a činnostem.

skladem 1 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:884,00 Kč

Marketing management

Autoři Philip Kotler, Kevin Lane Keller

Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři ...

skladem 2 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:2290,00 Kč