Nákupní košík

 x 

Publikace

Reflexe a hodnocení kvality výuky I.

Autoři Jan Slavík, Pavla Soukupová, Jindřich Lukavský

Reflexe a hodnocení kvality výuky I. je prvním dílem učebního textu, který vede své čtenáře - budoucí učitele, k soustavnému promýšlení a zlepšování kvality ...

skladem 300 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:299,00 Kč

Obecná didaktika chemie v přípravě učitelů

Autoři Jiří Rychtera, Vladimír Sirotek

Publikace Obecná didaktika chemie v přípravě učitelů představuje v současné době jednu z mála publikací, které se věnují aplikaci základních poznatků z obecné ...

skladem 128 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:750,00 Kč

Kniha je nepostradatelným průvodcem marketérů a všech, kteří chtějí využít nezměrný potenciál rychle se rozvíjející umělé inteligence. Téma je zpracováno ...

skladem 2 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:359,00 Kč

Praktická učebnice zážitkové pedagogiky

Autoři Radek Hanuš, Jana Haková

Zabýváte se zážitkovou pedagogikou? Děláte projekty v neformálním či zájmovém vzdělávání? Působíte jako instruktor, lektor, vedoucí dětského oddílu, pracovník ...

skladem 2 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:599,00 Kč

Marketingový výzkum

Autor Michal Mičík

Ve skriptech se čtenář seznámí se základními principy a postupy marketingového výzkumu.

skladem 41 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:160,00 Kč

Marketing školy

Autor Ludvík Eger

Nová učebnice Marketing školy klasicky vychází ze základní aplikace marketingu pro oblast služeb a specificky vzdělávacích služeb. Základní zaměření je na ...

skladem 71 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:169,00 Kč

Didaktika biologie ve vztahu mezi obecnou a oborovou didaktikou

Autoři Zdeňka Chocholoušková, Lenka Hajerová Műllerová

Vysokoškolská učebnice didaktiky biologie.

vyprodáno
Prodejní cena se slevou
Celkem:363,00 Kč

Modelování kurikula

Autoři Lenka Hajerová Műllerová, Jan Slavík

Odborná kniha věnovaná metodám udržování nebo zvyšování kvality kurikula.

skladem 10 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:354,00 Kč

Marketing na internetu

Autoři Ludvík Eger, Jan Petrtyl, Hana Kunešová, Michal Mičík, Martin Peška

Publikace slouží jako úvod k problematice marketingu na internetu.

vyprodáno
Prodejní cena se slevou
Celkem:114,00 Kč

Podniková ekonomika 1

Autor Petra Taušl Procházková et al.

Publikace si klade za cíl poskytnout čtenářovi dostatečný teoretický přehled k problematice podnikové ekonomiky a zároveň poukázat na vybrané skutečnosti z ...

skladem 5 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:181,00 Kč

Úvod do podnikové ekonomiky

Autor Petra Taušl Procházková et al.

Publikace si klade za cíl poskytnout čtenářovi dostatečný teoretický přehled k problematice podnikové ekonomiky a zároveň poukázat na vybrané skutečnosti z ...

skladem 119 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:263,00 Kč

Podniková ekonomika - klíčové oblasti

Autoři Petra Taušl Procházková, Eva Jelínková

Rádi byste rozuměli základům finanční a investiční činnosti podniku? Pronikli do řízení nákladů, výnosů a cash flow? Uměli provést základní finanční analýzu a ...

skladem 3 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:349,00 Kč

Základy marketingu

Autoři Kolektiv autorů, Miroslav Karlíček

Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe.

skladem 6 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:359,00 Kč

Marketing

Autoři Philip Kotler, Gary Armstrong

Oblíbená učebnice marketingu z pera světově uznávaných autorů se komplexně věnuje všem důležitým marketingovým oblastem a činnostem.

skladem 1 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:884,00 Kč

Manažerská ekonomika

Autor Miloslav Synek

Publikace o řízení firmy je určena všem manažerům, podnikatelům a studentům vysokých škol.

skladem 1 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:532,00 Kč

Podnikové informační systémy

Autoři Josef Basl, Roman Blažíček

Publikace se zaměřuje na analýzu potenciálu možností a objasnění principů efektivního fungování informačních systémů v podnicích.

skladem 2 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:390,00 Kč

Existují společnosti, které navzdory těžkostem přemění dlouhodobě průměrný či ještě horší výkon na dlouhodobě skvělé výsledky? A pokud ano, jaké jsou ...

skladem 2 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:489,00 Kč

Marketing management

Autoři Philip Kotler, Kevin Lane Keller

Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři ...

skladem 2 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:2290,00 Kč