Publikace
Obecná didaktika chemie v přípravě učitelů
Publikace Obecná didaktika chemie v přípravě učitelů představuje v současné době jednu z mála publikací, které se věnují aplikaci základních poznatků z obecné ...
Učení a vzdělávání dospělých: kontexty, teorie a výzkumy
Monografie zprostředkovává čtenáři podstatné poznatky z oboru andragogika, jehož předmětem zájmu je učení a vzdělávání dospělých. Poskytuje aktuální informace ...
AI Marketing Playbook: Jak ChatGPT a umělá inteligence mění svět marketingu
Kniha je nepostradatelným průvodcem marketérů a všech, kteří chtějí využít nezměrný potenciál rychle se rozvíjející umělé inteligence. Téma je zpracováno ...
Marketingový výzkum
Ve skriptech se čtenář seznámí se základními principy a postupy marketingového výzkumu.
Marketing školy
Nová učebnice Marketing školy klasicky vychází ze základní aplikace marketingu pro oblast služeb a specificky vzdělávacích služeb. Základní zaměření je na ...
Marketing na internetu
Publikace slouží jako úvod k problematice marketingu na internetu.
Podniková ekonomika 1
Publikace si klade za cíl poskytnout čtenářovi dostatečný teoretický přehled k problematice podnikové ekonomiky a zároveň poukázat na vybrané skutečnosti z ...
Metodika výuky regionálních dějin na příkladu Plzeňského kraje
Metodika se zabývá problematikou výuky regionálních dějin na základních školách a nabízí cestu, jak lokální historii do edukačního procesu efektivně začlenit.
Tvořivé postupy při formování didaktik oborů na FPE ZČU v Plzni
Publikace odráží snahy pedagogů Fakulty pedagogické ZČU v Plzni tvořivě rozvíjet své didaktické znalosti a dovednosti, a též seznámit se svými nově nabytými ...
Psychosociální interakční výcvik v pedagogické praxi
Kniha se zabývá problematikou využití psychosociálního interakčního výcviku v pedagogické praxi. Uvedená problematika je zpracovaná z teoretického, aplikačního ...
Úvod do podnikové ekonomiky
Publikace si klade za cíl poskytnout čtenářovi dostatečný teoretický přehled k problematice podnikové ekonomiky a zároveň poukázat na vybrané skutečnosti z ...
Automatické generování parametrizovaných úloh a testů
Cílem publikace je prezentovat čtenáři teoretické aspekty i praktické aplikace problematiky týkající se jak automatického generování jednotlivých úloh (otázek) ...
Podniková ekonomika - klíčové oblasti
Rádi byste rozuměli základům finanční a investiční činnosti podniku? Pronikli do řízení nákladů, výnosů a cash flow? Uměli provést základní finanční analýzu a ...
Základy marketingu
Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe.
Marketing
Oblíbená učebnice marketingu z pera světově uznávaných autorů se komplexně věnuje všem důležitým marketingovým oblastem a činnostem.
Manažerská ekonomika
Publikace o řízení firmy je určena všem manažerům, podnikatelům a studentům vysokých škol.
Podnikové informační systémy
Publikace se zaměřuje na analýzu potenciálu možností a objasnění principů efektivního fungování informačních systémů v podnicích.
Jak z dobré firmy udělat skvělou
Existují společnosti, které navzdory těžkostem přemění dlouhodobě průměrný či ještě horší výkon na dlouhodobě skvělé výsledky? A pokud ano, jaké jsou ...
Marketing management
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři ...