Publikace
Émile Durkheim: Solidarita a moderní pracovní život
Émile Durkheim: Solidarita a moderní pracovní život je kniha norského sociologa Pål Veidena, která originálním způsobem propojuje klasické sociologické myšlení ...
Základy spirituálně citlivé profesionální sociální práce
Publikace představuje Interakční model integrace spirituality. Ten popisuje, jak různě může v praxi vypadat spirituálně citlivá sociální práce. Po základním ...
AI Marketing Playbook: Jak ChatGPT a umělá inteligence mění svět marketingu
Kniha je nepostradatelným průvodcem marketérů a všech, kteří chtějí využít nezměrný potenciál rychle se rozvíjející umělé inteligence. Téma je zpracováno ...
Zrození a stárnutí: dvě životní etapy optikou konceptu zranitelnosti
Zrození a stárnutí – dvě životní fáze, v nichž se ve většině případů všichni ocitáme v prostředí institucionální péče a které jsou navíc specifické z hlediska ...
Potencialita dětí v náhradní rodinné péči
Publikace je věnována tématu potenciality dětí v náhradní rodinné péči.
Marketingový výzkum
Ve skriptech se čtenář seznámí se základními principy a postupy marketingového výzkumu.
Marketing školy
Nová učebnice Marketing školy klasicky vychází ze základní aplikace marketingu pro oblast služeb a specificky vzdělávacích služeb. Základní zaměření je na ...
Marketing na internetu
Publikace slouží jako úvod k problematice marketingu na internetu.
Pružnost a pevnost ve stavebním inženýrství: sbírka příkladů
Sbírka příkladů z pružnosti a pevnosti ve stavebním inženýrství.
Humanizace českého vězeňství očima jeho aktérů
Kniha přináší popis různorodosti definic a přístupů aktérů světa za mřížemi českých věznic k procesu humanizace českého vězeňství na základě vlastního autorova ...
Homelessness: Probes to Excluded Environments
Publikace Homelessness: Probes to Excluded Environments přibližuje výzkumy zaměřené na lidi bez domova a ohrožené ztrátou domova ve městě Plzeň.
Marketing
Oblíbená učebnice marketingu z pera světově uznávaných autorů se komplexně věnuje všem důležitým marketingovým oblastem a činnostem.
Základy marketingu
Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe.
Marketing management
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři ...