Publikace
AI Marketing Playbook: Jak ChatGPT a umělá inteligence mění svět marketingu
Kniha je nepostradatelným průvodcem marketérů a všech, kteří chtějí využít nezměrný potenciál rychle se rozvíjející umělé inteligence. Téma je zpracováno ...
Digital Self: How We Became Binary
Kniha se snaží hledat odpověď na otázku, co v dnešním digitalizovaném světě vlastně znamená být člověkem. Zaobírá velmi aktuální problematikou stírání rozdílů ...
K čemu konvergují nové technologie?
Monografie se zaměřuje na nové nastupující technologie a koncept tzv. konvergujících technologií, které jsou reflektovány z pozice transformativních ...
Metternich a německá otázka v letech 1840-1848
Publikace komplexně analyzuje problematiku Metternichova postoje k německé otázce v letech 1840-1848.
S nadějí za oceán
Publikace analyzuje fungování lodních společností v habsburské monarchii a současně mapuje fenoménu vystěhovalectví z Rakousko-Uherska v období masové migrace ...
365 tipů pro vysoce citlivé lidi
Tato knížka se stane vaším přítelem a laskavým průvodcem po celý rok, od ledna až do prosince. Pro každý nový den v ní najdete originální inspiraci, jak si ...