Publikace
AI Marketing Playbook: Jak ChatGPT a umělá inteligence mění svět marketingu
Autor
Ladislava Knihová
Kniha je nepostradatelným průvodcem marketérů a všech, kteří chtějí využít nezměrný potenciál rychle se rozvíjející umělé inteligence. Téma je zpracováno ...
skladem 2 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:359,00 Kč
Digital Self: How We Became Binary
Autor
Jelena Guga
Kniha se snaží hledat odpověď na otázku, co v dnešním digitalizovaném světě vlastně znamená být člověkem. Zaobírá velmi aktuální problematikou stírání rozdílů ...
skladem 64 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:119,00 Kč
K čemu konvergují nové technologie?
Autor
Eva Žáčková
Monografie se zaměřuje na nové nastupující technologie a koncept tzv. konvergujících technologií, které jsou reflektovány z pozice transformativních ...
skladem 52 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:170,00 Kč
Vykazování nefinančních informací ve světle corporate governance
Autoři
Dana Bárková, Andrea Heřmanová, Petra Hrubá Smržová, Kateřina Krchová, Jaroslav Pytloun, Pavel Seknička
Publikace se zabývá obecnou charakteristikou "corporate governance".
skladem 21 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:170,00 Kč