Publikace
Marketingový výzkum
Autor
Michal Mičík
Ve skriptech se čtenář seznámí se základními principy a postupy marketingového výzkumu.
skladem 40 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:160,00 Kč
Marketing školy
Autor
Ludvík Eger
Nová učebnice Marketing školy klasicky vychází ze základní aplikace marketingu pro oblast služeb a specificky vzdělávacích služeb. Základní zaměření je na ...
skladem 71 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:169,00 Kč
Vůle k víře: studie k filosofii náboženství
Autor
Eduard Neupauer
Klíčovým bodem předkládané studie je teorie explanace a explanačních znalostí, vzhledem k pojmu "víry" v současném filozofickém diskursu. Náboženské ...
vyprodáno
Prodejní cena se slevou
Celkem:90,00 Kč
Marketing na internetu
Autoři
Ludvík Eger, Jan Petrtyl, Hana Kunešová, Michal Mičík, Martin Peška
Publikace slouží jako úvod k problematice marketingu na internetu.
vyprodáno
Prodejní cena se slevou
Celkem:114,00 Kč
Psychosociální interakční výcvik v pedagogické praxi
Autor
Michal Svoboda
Kniha se zabývá problematikou využití psychosociálního interakčního výcviku v pedagogické praxi. Uvedená problematika je zpracovaná z teoretického, aplikačního ...
vyprodáno
Prodejní cena se slevou
Celkem:230,00 Kč