Publikace
Výrobní a logistické systémy
Učební text věnovaný logistice. Dotisk 1. vydání z roku 2005.
Úvod do operativního řízení podniku
Publikace představuje vybrané základní pojmy, metody a postupy používané v operativním řízení podniku.
Statistické zpracování dat
Učební text o statistickém zpracování dat, doplněný o řešené příklady a úlohy na procvičení. Text navazuje na skripta Základy statistiky a pravděpodobnosti ...
Základy statistiky a pravděpodobnosti
Cílem publikace je seznámit čtenáře se základy statistiky a pravděpodobnosti. Publikace představuje základní statistické analytické nástroje získávání, ...
Právní základy podnikání - 1. díl
Cílem publikace je poskytnout přehled o právních aspektech podnikání a přinést čtenáři znalosti a orientaci v právním prostředí a v právních otázkách ...
Právní základy podnikání - 2. díl
Cílem publikace je poskytnout přehled o právních aspektech podnikání a přinést čtenáři znalosti a orientaci v právním prostředí a v právních otázkách ...
Vykazování nefinančních informací ve světle corporate governance
Publikace se zabývá obecnou charakteristikou "corporate governance".
Marketing školy
Nová učebnice Marketing školy klasicky vychází ze základní aplikace marketingu pro oblast služeb a specificky vzdělávacích služeb. Základní zaměření je na ...
Marketingový výzkum
Ve skriptech se čtenář seznámí se základními principy a postupy marketingového výzkumu.
Automatické generování parametrizovaných úloh a testů
Cílem publikace je prezentovat čtenáři teoretické aspekty i praktické aplikace problematiky týkající se jak automatického generování jednotlivých úloh (otázek) ...
Příklady z makroekonomie
Dotisk vydání z roku 2015. Publikace je členěna do deseti kapitol, které se zabývají vybranými problémy makroekonomie a obsahují desítky řešených příkladů. ...
Příklady z mikroekonomie
Dotisk vydání z roku 2014. Publikace je členěna do dvanácti kapitol, jež se zabývají vybranými problémy mikroekonomie a obsahují desítky řešených příkladů. ...
Marketing na internetu
Publikace slouží jako úvod k problematice marketingu na internetu.
Psychologie v organizační a manažerské praxi
Publikace má za cíl podat přehled o některých přístupech a koncepcích psychologie aplikované v organizacích a zároveň ukázat na praktický význam těchto ...