Publikace
Reflexe a hodnocení kvality výuky I.
Reflexe a hodnocení kvality výuky I. je prvním dílem učebního textu, který vede své čtenáře - budoucí učitele, k soustavnému promýšlení a zlepšování kvality ...
Marketingový výzkum
Ve skriptech se čtenář seznámí se základními principy a postupy marketingového výzkumu.
Marketing školy
Nová učebnice Marketing školy klasicky vychází ze základní aplikace marketingu pro oblast služeb a specificky vzdělávacích služeb. Základní zaměření je na ...
Didaktika biologie ve vztahu mezi obecnou a oborovou didaktikou
Vysokoškolská učebnice didaktiky biologie.
Modelování kurikula
Odborná kniha věnovaná metodám udržování nebo zvyšování kvality kurikula.
Marketing na internetu
Publikace slouží jako úvod k problematice marketingu na internetu.
Pružnost a pevnost ve stavebním inženýrství: sbírka příkladů
Sbírka příkladů z pružnosti a pevnosti ve stavebním inženýrství.