Publikace
Marketingový výzkum
Autor
Michal Mičík
Ve skriptech se čtenář seznámí se základními principy a postupy marketingového výzkumu.
skladem 41 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:160,00 Kč
Marketing školy
Autor
Ludvík Eger
Nová učebnice Marketing školy klasicky vychází ze základní aplikace marketingu pro oblast služeb a specificky vzdělávacích služeb. Základní zaměření je na ...
skladem 71 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:169,00 Kč
Marketing na internetu
Autoři
Ludvík Eger, Jan Petrtyl, Hana Kunešová, Michal Mičík, Martin Peška
Publikace slouží jako úvod k problematice marketingu na internetu.
vyprodáno
Prodejní cena se slevou
Celkem:114,00 Kč
Úvod do operativního řízení podniku
Autor
Martin Januška
Publikace představuje vybrané základní pojmy, metody a postupy používané v operativním řízení podniku.
vyprodáno
Prodejní cena se slevou
Celkem:272,00 Kč
Homelessness: Probes to Excluded Environments
Autoři
Jan Váně, František Kalvas
Publikace Homelessness: Probes to Excluded Environments přibližuje výzkumy zaměřené na lidi bez domova a ohrožené ztrátou domova ve městě Plzeň.
vyprodáno
Prodejní cena se slevou
Celkem:210,00 Kč