Nákupní košík

 x 

Publikace

Monografie etnoložky a historičky a etnologa z Filozofické fakulty Západočeské univerzity v Plzni představuje originální pohled na protektorát Čechy a Morava ...

skladem 5 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:249,00 Kč

Marketingový výzkum

Autor Michal Mičík

Ve skriptech se čtenář seznámí se základními principy a postupy marketingového výzkumu.

skladem 40 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:160,00 Kč

Marketing školy

Autor Ludvík Eger

Nová učebnice Marketing školy klasicky vychází ze základní aplikace marketingu pro oblast služeb a specificky vzdělávacích služeb. Základní zaměření je na ...

skladem 71 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:169,00 Kč

Marketing na internetu

Autoři Ludvík Eger, Jan Petrtyl, Hana Kunešová, Michal Mičík, Martin Peška

Publikace slouží jako úvod k problematice marketingu na internetu.

vyprodáno
Prodejní cena se slevou
Celkem:114,00 Kč

Na počátku bylo slovo

Autoři Zbyněk Tarant, Věra Tydlitátová et al.

Publikace se zabývá soudobými projevy antisemitismu a analyzuje jejich verbální stránku. Čtivě napsaná kniha kladoucí celou řadu znepokojivých otázek je určena ...

skladem 48 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:180,00 Kč

Židé v Putinově stínu

Autor Věra Tydlitátová

Monografie analyzuje ruský a proruský antisemitismus v druhé dekádě jednadvacátého století.

skladem 6 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:318,00 Kč

Publikace představuje vybrané základní pojmy, metody a postupy používané v operativním řízení podniku.

vyprodáno
Prodejní cena se slevou
Celkem:272,00 Kč