Nákupní košík

 x 

Publikace

Marketingový výzkum

Autor Michal Mičík

Ve skriptech se čtenář seznámí se základními principy a postupy marketingového výzkumu.

skladem 41 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:160,00 Kč

Marketing školy

Autor Ludvík Eger

Nová učebnice Marketing školy klasicky vychází ze základní aplikace marketingu pro oblast služeb a specificky vzdělávacích služeb. Základní zaměření je na ...

skladem 71 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:169,00 Kč

Monografie se zaměřuje na nové nastupující technologie a koncept tzv. konvergujících technologií, které jsou reflektovány z pozice transformativních ...

skladem 52 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:170,00 Kč

Marketing na internetu

Autoři Ludvík Eger, Jan Petrtyl, Hana Kunešová, Michal Mičík, Martin Peška

Publikace slouží jako úvod k problematice marketingu na internetu.

vyprodáno
Prodejní cena se slevou
Celkem:114,00 Kč

Pružnost a pevnost ve stavebním inženýrství: sbírka příkladů

Autoři František Plánička, Jan Krystek, Radek Kottner

Sbírka příkladů z pružnosti a pevnosti ve stavebním inženýrství.

skladem 55 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:160,00 Kč

Kniha se snaží hledat odpověď na otázku, co v dnešním digitalizovaném světě vlastně znamená být člověkem. Zaobírá velmi aktuální problematikou stírání rozdílů ...

skladem 64 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:119,00 Kč