Nákupní košík

 x 

Publikace

Publikace Autorita v Hebrejské bibli a v židovské tradici, která navazuje na řadu předchozích monografií věnovaných různým fenoménům v Bibli a jejich ...

skladem 6 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:299,00 Kč

Marketingový výzkum

Autor Michal Mičík

Ve skriptech se čtenář seznámí se základními principy a postupy marketingového výzkumu.

skladem 41 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:160,00 Kč

Monografie „Zvířata v hebrejské bibli a židovské tradici“ se zabývá zvířecím světem v klasických textech judaismu a v tradici od starověku až po současnost.

skladem 108 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:272,00 Kč

Marketing školy

Autor Ludvík Eger

Nová učebnice Marketing školy klasicky vychází ze základní aplikace marketingu pro oblast služeb a specificky vzdělávacích služeb. Základní zaměření je na ...

skladem 71 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:169,00 Kč

Marketing na internetu

Autoři Ludvík Eger, Jan Petrtyl, Hana Kunešová, Michal Mičík, Martin Peška

Publikace slouží jako úvod k problematice marketingu na internetu.

vyprodáno
Prodejní cena se slevou
Celkem:114,00 Kč

Pružnost a pevnost ve stavebním inženýrství: sbírka příkladů

Autoři František Plánička, Jan Krystek, Radek Kottner

Sbírka příkladů z pružnosti a pevnosti ve stavebním inženýrství.

skladem 55 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:160,00 Kč

Monografie se zabývá židovskou starověkou koncepcí světa, kosmu a místem člověka ve světě.

skladem 52 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:227,00 Kč