Publikace
Marketingový výzkum
Autor
Michal Mičík
Ve skriptech se čtenář seznámí se základními principy a postupy marketingového výzkumu.
skladem 41 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:160,00 Kč
Utváření české národní identity do 19. století: Literaturou a v literatuře, školou a ve škole
Autoři
Marie Čechová, David Franta, Martina Spěváčková (eds.)
Kolektivní odborná monografie tematizuje proces národního uvědomění v literární komunikaci a ve školním prostředí od nejstarších dob po konec 19. století s ...
skladem 1 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:180,00 Kč
Marketing školy
Autor
Ludvík Eger
Nová učebnice Marketing školy klasicky vychází ze základní aplikace marketingu pro oblast služeb a specificky vzdělávacích služeb. Základní zaměření je na ...
skladem 71 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:169,00 Kč
Marketing na internetu
Autoři
Ludvík Eger, Jan Petrtyl, Hana Kunešová, Michal Mičík, Martin Peška
Publikace slouží jako úvod k problematice marketingu na internetu.
vyprodáno
Prodejní cena se slevou
Celkem:114,00 Kč
Pružnost a pevnost ve stavebním inženýrství: sbírka příkladů
Autoři
František Plánička, Jan Krystek, Radek Kottner
Sbírka příkladů z pružnosti a pevnosti ve stavebním inženýrství.
skladem 55 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:160,00 Kč