Nákupní košík

 x 

Publikace

Marketingový výzkum

Autor Michal Mičík

Ve skriptech se čtenář seznámí se základními principy a postupy marketingového výzkumu.

skladem 40 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:160,00 Kč

Marketing školy

Autor Ludvík Eger

Nová učebnice Marketing školy klasicky vychází ze základní aplikace marketingu pro oblast služeb a specificky vzdělávacích služeb. Základní zaměření je na ...

skladem 71 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:169,00 Kč

Marketing na internetu

Autoři Ludvík Eger, Jan Petrtyl, Hana Kunešová, Michal Mičík, Martin Peška

Publikace slouží jako úvod k problematice marketingu na internetu.

vyprodáno
Prodejní cena se slevou
Celkem:114,00 Kč

Kniha se zabývá problematikou využití psychosociálního interakčního výcviku v pedagogické praxi. Uvedená problematika je zpracovaná z teoretického, aplikačního ...

vyprodáno
Prodejní cena se slevou
Celkem:230,00 Kč

Publikace komplexně analyzuje problematiku Metternichova postoje k německé otázce v letech 1840-1848.

skladem 76 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:173,00 Kč

S nadějí za oceán

Autor Martin Boček

Publikace analyzuje fungování lodních společností v habsburské monarchii a současně mapuje fenoménu vystěhovalectví z Rakousko-Uherska v období masové migrace ...

skladem 16 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:173,00 Kč