Nákupní košík

 x 

Publikace

Reflexe a hodnocení kvality výuky I.

Autoři Jan Slavík, Pavla Soukupová, Jindřich Lukavský

Reflexe a hodnocení kvality výuky I. je prvním dílem učebního textu, který vede své čtenáře - budoucí učitele, k soustavnému promýšlení a zlepšování kvality ...

skladem 300 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:299,00 Kč

Marketingový výzkum

Autor Michal Mičík

Ve skriptech se čtenář seznámí se základními principy a postupy marketingového výzkumu.

skladem 41 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:160,00 Kč

Marketing školy

Autor Ludvík Eger

Nová učebnice Marketing školy klasicky vychází ze základní aplikace marketingu pro oblast služeb a specificky vzdělávacích služeb. Základní zaměření je na ...

skladem 71 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:169,00 Kč

Marketing na internetu

Autoři Ludvík Eger, Jan Petrtyl, Hana Kunešová, Michal Mičík, Martin Peška

Publikace slouží jako úvod k problematice marketingu na internetu.

vyprodáno
Prodejní cena se slevou
Celkem:114,00 Kč

Kniha se zabývá problematikou využití psychosociálního interakčního výcviku v pedagogické praxi. Uvedená problematika je zpracovaná z teoretického, aplikačního ...

vyprodáno
Prodejní cena se slevou
Celkem:230,00 Kč

Didaktika biologie ve vztahu mezi obecnou a oborovou didaktikou

Autoři Zdeňka Chocholoušková, Lenka Hajerová Műllerová

Vysokoškolská učebnice didaktiky biologie.

vyprodáno
Prodejní cena se slevou
Celkem:363,00 Kč

Modelování kurikula

Autoři Lenka Hajerová Műllerová, Jan Slavík

Odborná kniha věnovaná metodám udržování nebo zvyšování kvality kurikula.

skladem 10 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:354,00 Kč