Publikace
Reflexe a hodnocení kvality výuky I.
Reflexe a hodnocení kvality výuky I. je prvním dílem učebního textu, který vede své čtenáře - budoucí učitele, k soustavnému promýšlení a zlepšování kvality ...
Marketingový výzkum
Ve skriptech se čtenář seznámí se základními principy a postupy marketingového výzkumu.
Marketing školy
Nová učebnice Marketing školy klasicky vychází ze základní aplikace marketingu pro oblast služeb a specificky vzdělávacích služeb. Základní zaměření je na ...
Marketing na internetu
Publikace slouží jako úvod k problematice marketingu na internetu.
Psychosociální interakční výcvik v pedagogické praxi
Kniha se zabývá problematikou využití psychosociálního interakčního výcviku v pedagogické praxi. Uvedená problematika je zpracovaná z teoretického, aplikačního ...
Didaktika biologie ve vztahu mezi obecnou a oborovou didaktikou
Vysokoškolská učebnice didaktiky biologie.
Modelování kurikula
Odborná kniha věnovaná metodám udržování nebo zvyšování kvality kurikula.