Publikace
Marketingový výzkum
Autor
Michal Mičík
Ve skriptech se čtenář seznámí se základními principy a postupy marketingového výzkumu.
skladem 41 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:160,00 Kč
Marketing školy
Autor
Ludvík Eger
Nová učebnice Marketing školy klasicky vychází ze základní aplikace marketingu pro oblast služeb a specificky vzdělávacích služeb. Základní zaměření je na ...
skladem 71 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:169,00 Kč
Marketing na internetu
Autoři
Ludvík Eger, Jan Petrtyl, Hana Kunešová, Michal Mičík, Martin Peška
Publikace slouží jako úvod k problematice marketingu na internetu.
vyprodáno
Prodejní cena se slevou
Celkem:114,00 Kč
Proměny funkce veřejné správy
Autor
Miloš Matula
Kniha se zaměřuje na proměny funkce a mechanismus fungování veřejné správy v podmínkách České republiky s přihlédnutím k obecným tendencím evropského vývoje.
skladem 18 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:227,00 Kč
Přezkumné řízení
Autor
Jan Malast
Publikace je zaměřena na problematiku přezkumného řízení v procesních předpisech českého správního práva, především pak ve správním řádu.
skladem 14 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:227,00 Kč