Nákupní košík

 x 

Publikace

Metodologie výzkumu

Autoři Ludvík Eger, Dana Egerová

Vysokoškolská učebnice Metodologie výzkumu je určena především studentům magisterských studijních oborů z oblasti sociálních věd s užším aplikačním zaměřením ...

skladem 52 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:232,00 Kč

Marketingový výzkum

Autor Michal Mičík

Ve skriptech se čtenář seznámí se základními principy a postupy marketingového výzkumu.

skladem 41 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:160,00 Kč

Kniha se snaží hledat odpověď na otázku, co v dnešním digitalizovaném světě vlastně znamená být člověkem. Zaobírá velmi aktuální problematikou stírání rozdílů ...

skladem 64 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:119,00 Kč

Monografie se zaměřuje na nové nastupující technologie a koncept tzv. konvergujících technologií, které jsou reflektovány z pozice transformativních ...

skladem 52 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:170,00 Kč

Skripta představují - kromě klasických metod - i současný přístup k měření na elektrických strojích z pozice moderní (digitální) měřící techniky. Je poukázáno ...

skladem 6 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:163,00 Kč

Odborná publikace je tematicky zaměřena na uplatnění leteckého lidaru v průzkumu krajiny s archeologickými památkami zachovalými na povrchu země.

skladem 47 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:240,00 Kč

Základy metodologie výzkumu

Autoři Ludvík Eger, Dana Egerová

Publikace pojednává o metodologii výzkumu. V první části autoři čtenáře seznamují se strategií a designem výzkumu. Objasňují základní pojmy a rozebírají první ...

vyprodáno
Prodejní cena se slevou
Celkem:100,00 Kč