Publikace
Makroekonomie: základní kurz
Učební text seznamuje čtenáře se všemi nejdůležitějšími okruhy makroekonomické problematiky na úrovni základních kurzů makroekonomie standardně vyučovaných na ...
Marketing
Oblíbená učebnice marketingu z pera světově uznávaných autorů se komplexně věnuje všem důležitým marketingovým oblastem a činnostem.
Jak získat a ovlivnit téměř každého
Chtěli byste umět snadněji přesvědčit jiné lidi, získat je na svou stranu a úspěšně s nimi navazovat vztahy? V této čtivé knížce plné rad a tipů se dozvíte, ...
Psychologie sériových vrahů: 200 skutečných případů brutálních činů sériových vrahů současnosti
Kniha představuje základy psychologie a behaviorální patologie sériových vrahů. Jako ukázku různých podob tohoto patologického fenoménu uvádí stručné příběhy ...
Marketing management
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři ...
Vývojová psychologie
Hlavní poznatky o psychické ontogenezi člověka vycházející z klinické praxe zkušených autorů přináší tato kniha ve svém nejnovějším vydání. Obsahuje ucelený ...
Škola interiérového designu: pro všechny, koho zajímá dobré bydlení
Záleží vám na tom v jakém prostředí žijete a pracujete? Máte chuť čas od času vylepšit svůj domov a nejste si jistí, jak na to? Nechte se provést zákulisím ...