Publikace
Makroekonomie: základní kurz
Učební text seznamuje čtenáře se všemi nejdůležitějšími okruhy makroekonomické problematiky na úrovni základních kurzů makroekonomie standardně vyučovaných na ...
Jak získat a ovlivnit téměř každého
Chtěli byste umět snadněji přesvědčit jiné lidi, získat je na svou stranu a úspěšně s nimi navazovat vztahy? V této čtivé knížce plné rad a tipů se dozvíte, ...
Psychologie sériových vrahů: 200 skutečných případů brutálních činů sériových vrahů současnosti
Kniha představuje základy psychologie a behaviorální patologie sériových vrahů. Jako ukázku různých podob tohoto patologického fenoménu uvádí stručné příběhy ...
Inteligentní investor
V knize nejvýznamnějšího investičního poradce 20. století (Warren E. Buffett ji označil za „zdaleka nejlepší knihu o investování, která kdy byla napsána“) se ...
Marketing management
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři ...
Vývojová psychologie
Hlavní poznatky o psychické ontogenezi člověka vycházející z klinické praxe zkušených autorů přináší tato kniha ve svém nejnovějším vydání. Obsahuje ucelený ...
Škola interiérového designu: pro všechny, koho zajímá dobré bydlení
Záleží vám na tom v jakém prostředí žijete a pracujete? Máte chuť čas od času vylepšit svůj domov a nejste si jistí, jak na to? Nechte se provést zákulisím ...