Publikace
Management: organizování, rozhodování, ovlivňování
Autor
Ladislav Blažek
Praktická a čtivá publikace se zaměřuje na klíčové oblasti managementu.
skladem 5 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:319,00 Kč
Základy marketingu
Autoři
Kolektiv autorů, Miroslav Karlíček
Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe.
skladem 6 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:359,00 Kč
Úvod do psychologie
Autor
Zdeněk Helus
Vyhledávaná publikace s didaktickou pečlivostí charakterizuje stěžejní psychologické pojmy a zároveň čtenáře seznamuje s historií i aktuálním směřováním oboru. ...
skladem 2 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:399,00 Kč