Publikace
AI Marketing Playbook: Jak ChatGPT a umělá inteligence mění svět marketingu
Kniha je nepostradatelným průvodcem marketérů a všech, kteří chtějí využít nezměrný potenciál rychle se rozvíjející umělé inteligence. Téma je zpracováno ...
Základy marketingu
Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe.
Marketing
Oblíbená učebnice marketingu z pera světově uznávaných autorů se komplexně věnuje všem důležitým marketingovým oblastem a činnostem.
Podnikové informační systémy
Publikace se zaměřuje na analýzu potenciálu možností a objasnění principů efektivního fungování informačních systémů v podnicích.
Psychologie masových vrahů: příběhy temné duše a nemocné společnosti
Masový vrah jinak myslí, jinak žije, jinak páchá zlo, má jiné motivy, ale zejména se zcela jinak vyvíjí již od dětství. V mnoha případech je produktem doby, v ...
Psychologie sériových vrahů: 200 skutečných případů brutálních činů sériových vrahů současnosti
Kniha představuje základy psychologie a behaviorální patologie sériových vrahů. Jako ukázku různých podob tohoto patologického fenoménu uvádí stručné příběhy ...
Marketing management
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři ...