Publikace
AI Marketing Playbook: Jak ChatGPT a umělá inteligence mění svět marketingu
Kniha je nepostradatelným průvodcem marketérů a všech, kteří chtějí využít nezměrný potenciál rychle se rozvíjející umělé inteligence. Téma je zpracováno ...
Tato kniha je úchvatnou vizuální cestou, během které zažijete povznášející sílu umění. Seznámíte se s pracemi více než 700 umělců a na kvalitních ilustracích ...
Podniková ekonomika - klíčové oblasti
Rádi byste rozuměli základům finanční a investiční činnosti podniku? Pronikli do řízení nákladů, výnosů a cash flow? Uměli provést základní finanční analýzu a ...
Základy marketingu
Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe.
Marketing
Oblíbená učebnice marketingu z pera světově uznávaných autorů se komplexně věnuje všem důležitým marketingovým oblastem a činnostem.
Manažerská ekonomika
Publikace o řízení firmy je určena všem manažerům, podnikatelům a studentům vysokých škol.
Podnikové informační systémy
Publikace se zaměřuje na analýzu potenciálu možností a objasnění principů efektivního fungování informačních systémů v podnicích.
Příběh malířství zcela změní vaše chápání umění a přinese vám novou radost z jeho objevování. Kniha pokrývá krok za krokem velké množství témat – od používání ...
Stručný příběh umění
Srozumitelná, stručná a bohatě ilustrovaná kniha vysvětluje, jak, proč a kdy se umění měnilo, kdo zavedl nové prvky, o co přesně se jednalo, kde vznikaly a ...
Jak z dobré firmy udělat skvělou
Existují společnosti, které navzdory těžkostem přemění dlouhodobě průměrný či ještě horší výkon na dlouhodobě skvělé výsledky? A pokud ano, jaké jsou ...
Marketing management
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři ...