Publikace
Modelování a optimalizace v manažerském rozhodování
Autoři
Miroslav Plevný, Miroslav Žižka
Učební text věnovaný procesům modelování a optimalizace v manažerském rozhodování. Dotisk 2. vydání z roku 2010.
skladem 28 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:323,00 Kč
Základy marketingu
Autoři
Kolektiv autorů, Miroslav Karlíček
Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe.
skladem 6 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:359,00 Kč
Úvod do psychologie
Autor
Zdeněk Helus
Vyhledávaná publikace s didaktickou pečlivostí charakterizuje stěžejní psychologické pojmy a zároveň čtenáře seznamuje s historií i aktuálním směřováním oboru. ...
skladem 2 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:399,00 Kč