Nákupní košík

 x 

Publikace

Modelování a optimalizace v manažerském rozhodování

Autoři Miroslav Plevný, Miroslav Žižka

Učební text věnovaný procesům modelování a optimalizace v manažerském rozhodování. Dotisk 2. vydání z roku 2010.

skladem 28 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:323,00 Kč

Základy marketingu

Autoři Kolektiv autorů, Miroslav Karlíček

Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe.

skladem 6 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:359,00 Kč

Úvod do psychologie

Autor Zdeněk Helus

Vyhledávaná publikace s didaktickou pečlivostí charakterizuje stěžejní psychologické pojmy a zároveň čtenáře seznamuje s historií i aktuálním směřováním oboru. ...

skladem 2 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:399,00 Kč