Publikace
Marketingový výzkum
Autor
Michal Mičík
Ve skriptech se čtenář seznámí se základními principy a postupy marketingového výzkumu.
skladem 40 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:160,00 Kč
Kuděj 2022/1
Autor
Kolektiv autorů
Odborný, recenzovaný časopis pro kulturní dějiny. Snaží se o pojetí kulturních dějin v širokém oborovém i časovém vymezení. Články mohou tematicky spadat do ...
skladem 4 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:130,00 Kč
Kuděj 2022/2
Autor
Kolektiv autorů
Odborný, recenzovaný časopis pro kulturní dějiny. Snaží se o pojetí kulturních dějin v širokém oborovém i časovém vymezení. Články mohou tematicky spadat do ...
skladem 1 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:130,00 Kč