Nákupní košík

 x 

Publikace

Metodologie výzkumu

Autoři Ludvík Eger, Dana Egerová

Vysokoškolská učebnice Metodologie výzkumu je určena především studentům magisterských studijních oborů z oblasti sociálních věd s užším aplikačním zaměřením ...

skladem 52 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:232,00 Kč

Marketingový výzkum

Autor Michal Mičík

Ve skriptech se čtenář seznámí se základními principy a postupy marketingového výzkumu.

skladem 41 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:160,00 Kč

Zcela nové výrazně rozšířené a aktualizované vydání lety ověřené publikace je určeno právě pro vás, neinvestory. Pro vás, kteří ale chcete se svými penězi něco ...

skladem 2 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:269,00 Kč

Marketing na internetu

Autoři Ludvík Eger, Jan Petrtyl, Hana Kunešová, Michal Mičík, Martin Peška

Publikace slouží jako úvod k problematice marketingu na internetu.

vyprodáno
Prodejní cena se slevou
Celkem:114,00 Kč

Podniková ekonomika 1

Autor Petra Taušl Procházková et al.

Publikace si klade za cíl poskytnout čtenářovi dostatečný teoretický přehled k problematice podnikové ekonomiky a zároveň poukázat na vybrané skutečnosti z ...

skladem 5 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:181,00 Kč

Prediktivní trhy

Autor Mikuláš Gangur

Publikace může být pozvánkou do světa prediktivních trhů. Čtenář by měl po jejím přečtení získat základní představu o principu a smyslu použití prediktivních ...

vyprodáno
Prodejní cena se slevou
Celkem:227,00 Kč

Veřejné finance: teorie a praxe

Autor Pavlína Hejduková

Publikace podává zhuštěný a komplexní výklad specifické ekonomické disciplíny - veřejných financí.

skladem 7 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:500,00 Kč