Publikace
Po stopách čepeřice kropenaté: blogy (nejen) o češtině
Autorovy blogy vycházely v letech 2021–2024 v online periodiku iDNES.cz. Část z nich neotřelým způsobem přibližuje zajímavé rysy a aspekty užívání českého ...
AI Marketing Playbook: Jak ChatGPT a umělá inteligence mění svět marketingu
Kniha je nepostradatelným průvodcem marketérů a všech, kteří chtějí využít nezměrný potenciál rychle se rozvíjející umělé inteligence. Téma je zpracováno ...
Základní přehled mykologie
Nahlédněte do fascinujícího světa hub. Publikace slouží především jako rozšiřující průvodce a pomocník k přednáškám z mykologie.
Plzeňsko-český slovník: pročpa tudlecto říkáme?
2. doplněné vydání. V roce 2017 vyšel Plzeňsko-český slovník poprvé. Následovalo několik dotisků, ale nyní vychází jeho druhé, podstatně rozšířené a doplněné ...
Marketingový výzkum
Ve skriptech se čtenář seznámí se základními principy a postupy marketingového výzkumu.
Utváření české národní identity do 19. století: Literaturou a v literatuře, školou a ve škole
Kolektivní odborná monografie tematizuje proces národního uvědomění v literární komunikaci a ve školním prostředí od nejstarších dob po konec 19. století s ...
Marketing školy
Nová učebnice Marketing školy klasicky vychází ze základní aplikace marketingu pro oblast služeb a specificky vzdělávacích služeb. Základní zaměření je na ...
Vybrané kapitoly z mykologie
Kniha se zabývá základními mykologickými tématy s ohledem na méně známé skutečnosti. Sedm kapitol rozebírá některé základní informace týkající se říše hub a ...
Marketing na internetu
Publikace slouží jako úvod k problematice marketingu na internetu.
Umělecký styl ve výuce češtiny pro dospělé jinojazyčné mluvčí
Hlavním tématem publikace je využití uměleckého funkčního stylu ve výuce českého jazyka, ať už jde o výuku češtiny jako jazyka mateřského, či o výuku češtiny ...
Základy marketingu
Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe.
Marketing
Oblíbená učebnice marketingu z pera světově uznávaných autorů se komplexně věnuje všem důležitým marketingovým oblastem a činnostem.
Plzeňský uličník: pročpa se takle menujou?
Poslední díl plzeňské trilogie, která se zabývá plzeňským nářečím a místopisem (2017 - Plzeňsko-český slovník, 2018 - Plzeňský místopis), je zaměřen na ...
Plzeňský místopis: depa a pročpa se takhle řiká?
Velmi podrobný plzeňský místopis volně navazuje na Plzeňsko-český slovník. Několik stovek hesel vysvětluje, proč se jednotlivé plzeňské lokality tak jmenují a ...
Marketing management
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři ...